BARKER
Member
- Messages
- 1
- Reaction score
- 0
- Points
- 1
CALL SERVICE - "CHAMPION"
Always Online from 17:00 to 01:00 (Mon-Fri)
1. Call - $5 (Male and Female voices)
2. Call with number substitution - $10
3. Urgent call - $8
4. Receiving a call on Skype - $10
5. Order by phone - $10
6. Communication and warming up the shop in the chat - $5
7. Composing letters to your stores, translating the text - $5
8. Find out the balance on the card - $3 (for some, SSN is required)
9. Hold - $15 (paid only if you managed to make a hold, the money is paid in advance, if it does not work, then a refund).
10. Redirect - $25 (paid only if you managed to make a redirect, the money is thrown in advance, if it does not work, then a refund).
11. Payment verification call (Western Union, Moneygram, Paypal, etc.) – $15
12. Refund (Amazon. Apple. Victoria, etc.) fixed price $40
*** APPLICATION FORM ***
1. Holder's full name
2. Holder's email
3. CC details
4. Billing
5. Shipping
6. CC + DOB + AGE
7. Website where entered
8. Order number
9. Order date and time
10. Product name
10.1 (For EGIFT) Recipient's name, recipient's email
11. Payment amount
12. Number to call
13. Number to call from
14. Bank name
15. Bank support phone number
16. Letter from the office we are calling
17. Reason and purpose of the call, description of your situation
Payment: btc usdt
I have to create some rules to clarify my work, because at the moment I have to call back to the shops many times, and this affects the work of the service.
1. If you ordered a call and I can't get through to them after 3 attempts, I call back there again in 1-2 hours, if I can't get through, the call is considered complete (I ask you to look at the shop's working hours and inform me about this in advance).
2. If you ordered by entering into the shop, I ask you, if you are not completely sure whether your shop can accept an order by phone, to clarify this (I can issue an application for this clarification upon request free of charge). If you still didn't see something or didn't clarify something, and I still called the shop, and they told me that they can't accept the order by phone (even with my reservations that my computer is broken or I'm in some village where there is no Internet) - you pay me the price of a regular call $ 5.
3. And finally, fill out applications in the form and, if possible, completely.
THE SERVICE IS FOCUSED ON YOUR ACHIEVEMENT OF POSITIVE RESULTS, AND IS ALWAYS READY TO GET INTO THE SITUATION AND PROVIDE ADDITIONAL HELP.
Telegram: https://t.me/CALLLSERVICE1
-------
ПРОЗВОН СЕРВИС - "ЧЕМПИОН"
Всегда Онлайн с 17:00 - 01:00 (ПН-ПТ)
1. Прозвон - 5$ (Мужской и Женский голоса)
2. Прозвон с подменой номера - 10$
3. Cрочный прозвон - 8$
4. Прием звонка в скайпе - 10$
5. Ордер по телефону - 10$
6. Общение и разогрев шопа в чате - 5$
7. Составление писем в ваши магазины, перевод текста - 5$
8. Узнать баланс на карте - 3$ (для некоторых требуется SSN)
9. Холд – 15$ (платится только если получилось сделать холд, деньги оплачиваются предварительно, если не получается, то возврат).
10. Редирект – 25$ (платится только если получилось сделать редирект, деньги кидаются предварительно, если не получается, то возврат).
11. Прозвон платежек, для верификации (Western Union, Moneygram, Paypal и др.) – 15$
12. Реф (Amazon. Apple. Victoria и др.) фиксированная цена 40$
*** ФОРМА ЗАЯВКИ ***
1. ФИО холдера
2. Мейл холдера
3. Данные сс
4. Билинг
5. Шипинг
6. ССН + ДОБ+ВОЗРАСТ
7. Сайт куда вбивал
8. Номер ордера
9. число и время ордера
10. Название товара
10.1(Для EGIFT) Имя реципиента, мыло реципиента
11. Сумма оплаты
12. Номер куда звонить
13. Номер с которого звонить
14. Название банка
15. Телефон службы поддержки банка
16. Письмо с конторы, куда звоним
17. Причина и цель звонка, описание Вашей ситуации
Оплата: btc usdt
Вынужден создать некоторые правила, для уточнения своей работы, так как на данный момент приходиться перезванивать в шопы по многу раз, и это влияет на работу сервиса.
1. Если вы заказали прозвон и я не могу дозвониться в него, сделав 3 попытки, я перезваниваю туда снова через 1-2 часа, если я не могу дозвониться, прозвон считается совершенным (прошу вас просматривать часы работы шопа и заблаговременно сообщать мне об этом).
2. Если вы заказали вбив в шоп, прошу вас, если вы до конца не уверенны, может ли принять ваш магазин ордер по телефону, это уточнять (заявку для этого уточнения могу выдать по запросу бесплатно). Если вы все таки что-то не увидели или не уточнили, и все таки я позвонил в шоп, и мне сказали, что ордер по телефону принять они не могут (даже с моими оговорками, что у меня поломан компьютер или же, я нахожусь в каком-то селе, где нет интернета) - вы мне оплачиваете цену обыкновенного прозвона 5$.
3. И последнее, заполняйте заявки по форме и по возможности полностью.
СЕРВИС ОРИЕНТИРОВАН НА ДОСТИЖЕНИЕ ВАМИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ, И ВСЕГДА ГОТОВ ВОЙТИ В ПОЛОЖЕНИЕ И ДОПОЛНИТЕЛЬНО ПОМОЧЬ.
Always Online from 17:00 to 01:00 (Mon-Fri)
1. Call - $5 (Male and Female voices)
2. Call with number substitution - $10
3. Urgent call - $8
4. Receiving a call on Skype - $10
5. Order by phone - $10
6. Communication and warming up the shop in the chat - $5
7. Composing letters to your stores, translating the text - $5
8. Find out the balance on the card - $3 (for some, SSN is required)
9. Hold - $15 (paid only if you managed to make a hold, the money is paid in advance, if it does not work, then a refund).
10. Redirect - $25 (paid only if you managed to make a redirect, the money is thrown in advance, if it does not work, then a refund).
11. Payment verification call (Western Union, Moneygram, Paypal, etc.) – $15
12. Refund (Amazon. Apple. Victoria, etc.) fixed price $40
*** APPLICATION FORM ***
1. Holder's full name
2. Holder's email
3. CC details
4. Billing
5. Shipping
6. CC + DOB + AGE
7. Website where entered
8. Order number
9. Order date and time
10. Product name
10.1 (For EGIFT) Recipient's name, recipient's email
11. Payment amount
12. Number to call
13. Number to call from
14. Bank name
15. Bank support phone number
16. Letter from the office we are calling
17. Reason and purpose of the call, description of your situation
Payment: btc usdt
I have to create some rules to clarify my work, because at the moment I have to call back to the shops many times, and this affects the work of the service.
1. If you ordered a call and I can't get through to them after 3 attempts, I call back there again in 1-2 hours, if I can't get through, the call is considered complete (I ask you to look at the shop's working hours and inform me about this in advance).
2. If you ordered by entering into the shop, I ask you, if you are not completely sure whether your shop can accept an order by phone, to clarify this (I can issue an application for this clarification upon request free of charge). If you still didn't see something or didn't clarify something, and I still called the shop, and they told me that they can't accept the order by phone (even with my reservations that my computer is broken or I'm in some village where there is no Internet) - you pay me the price of a regular call $ 5.
3. And finally, fill out applications in the form and, if possible, completely.
THE SERVICE IS FOCUSED ON YOUR ACHIEVEMENT OF POSITIVE RESULTS, AND IS ALWAYS READY TO GET INTO THE SITUATION AND PROVIDE ADDITIONAL HELP.
Telegram: https://t.me/CALLLSERVICE1
-------
ПРОЗВОН СЕРВИС - "ЧЕМПИОН"
Всегда Онлайн с 17:00 - 01:00 (ПН-ПТ)
1. Прозвон - 5$ (Мужской и Женский голоса)
2. Прозвон с подменой номера - 10$
3. Cрочный прозвон - 8$
4. Прием звонка в скайпе - 10$
5. Ордер по телефону - 10$
6. Общение и разогрев шопа в чате - 5$
7. Составление писем в ваши магазины, перевод текста - 5$
8. Узнать баланс на карте - 3$ (для некоторых требуется SSN)
9. Холд – 15$ (платится только если получилось сделать холд, деньги оплачиваются предварительно, если не получается, то возврат).
10. Редирект – 25$ (платится только если получилось сделать редирект, деньги кидаются предварительно, если не получается, то возврат).
11. Прозвон платежек, для верификации (Western Union, Moneygram, Paypal и др.) – 15$
12. Реф (Amazon. Apple. Victoria и др.) фиксированная цена 40$
*** ФОРМА ЗАЯВКИ ***
1. ФИО холдера
2. Мейл холдера
3. Данные сс
4. Билинг
5. Шипинг
6. ССН + ДОБ+ВОЗРАСТ
7. Сайт куда вбивал
8. Номер ордера
9. число и время ордера
10. Название товара
10.1(Для EGIFT) Имя реципиента, мыло реципиента
11. Сумма оплаты
12. Номер куда звонить
13. Номер с которого звонить
14. Название банка
15. Телефон службы поддержки банка
16. Письмо с конторы, куда звоним
17. Причина и цель звонка, описание Вашей ситуации
Оплата: btc usdt
Вынужден создать некоторые правила, для уточнения своей работы, так как на данный момент приходиться перезванивать в шопы по многу раз, и это влияет на работу сервиса.
1. Если вы заказали прозвон и я не могу дозвониться в него, сделав 3 попытки, я перезваниваю туда снова через 1-2 часа, если я не могу дозвониться, прозвон считается совершенным (прошу вас просматривать часы работы шопа и заблаговременно сообщать мне об этом).
2. Если вы заказали вбив в шоп, прошу вас, если вы до конца не уверенны, может ли принять ваш магазин ордер по телефону, это уточнять (заявку для этого уточнения могу выдать по запросу бесплатно). Если вы все таки что-то не увидели или не уточнили, и все таки я позвонил в шоп, и мне сказали, что ордер по телефону принять они не могут (даже с моими оговорками, что у меня поломан компьютер или же, я нахожусь в каком-то селе, где нет интернета) - вы мне оплачиваете цену обыкновенного прозвона 5$.
3. И последнее, заполняйте заявки по форме и по возможности полностью.
СЕРВИС ОРИЕНТИРОВАН НА ДОСТИЖЕНИЕ ВАМИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ, И ВСЕГДА ГОТОВ ВОЙТИ В ПОЛОЖЕНИЕ И ДОПОЛНИТЕЛЬНО ПОМОЧЬ.