Call-center "American Boy"

Igara_93

Member
Messages
1
Reputation
0
Reaction score
0
Points
1
Hello ladies and gentlemen, my name is Harry. I am glad to introduce you to our dialing service – American boy.

The goal is to provide high quality calling services
Mission is to constantly improve and develop

Why us:
1. Employees have more than three years of experience
2. High call quality
3. Optimal speed of task completion
4. Complete anonymity
5. Verified employees from real life

Work in the web panel - http://amboy.ru (After your registration, the administrator will activate your account to start working - activation occurs from Mon to Fri from 10-00 to 18-00 Moscow time, almost immediately)
You can order a call, text translation, or send SMS. For questions regarding specific tasks, technical. questions, cooperation, etc. - contact the administrator - @harryZZZon, [email protected]

What do we offer:
1. English and Japanese, m. voice
2. Constantly online from 10-00 to 00-00 Moscow time. time
3. Price for any call is $5 (to the Maldives $5 for every 1.5 minutes of conversation)

Our plans:
1. The appearance of a voice in the near future
2. Chinese language specialist
3. 24-hour provision of services by service
4. Increase in staff

For questions regarding specific tasks, technical. questions, cooperation, etc. - contact the administrator - @harryZZZon, [email protected]

Below is a standard order form. If your task does not include any of the variables, simply do not fill out the field and do not send it to the operator (be brief and rational). If your task partially differs from the presented form, combine it so that it is clear to the operator, do not forget important variables.

Form:
1. Full name Holder:
2. Holder's email:
3. Credit Card Details:
4. Billing (holder's address):
5. Shipping (delivery address):
6. Holder’s phone (for replacement):
7. Phone number to call:
8. SSN - DOB (if such information is available):
9. The site where you typed in or where you need to place an order:
10. Order number:
11. Date and time of the order (preferably):
12. Product name and brief description:
13. For EGIFT. Recipient's name, recipient's email:
14. Order amount:
15. Name of the bank that issued the card:
16. Bank support phone number:
17. Purpose of the call, brief description of the situation:
Select what is required and what is directly related to your order and send the order to the operator using the call center interface.

Rules:
Attention. Payment is taken upon completion of the task. If the operator did not get through or the store (as well as any other enterprise or person) did not work, no payment is charged, only a report with the relevant content is published. The task will be called again if you repeat the order. Payment will be taken if the call is successful and, as a result, the report is provided to the client. Payment is taken in any case, regardless of the success of the goal, that is, for the completed call (meaning, if there was a dialogue and receipt of relevant information or the reason why this call cannot be successful for the client). Therefore, it is very important to provide correct data and check it for errors before transferring the specifications to the operator. The service is not responsible for mistakes made by you, for poor-quality swearing, for the lack of notes on the task (f or m voice, etc.) and for any other actions not related to the activities of the service and the individual operator. Calls are made in the order in which tasks are added to the panel! We don’t call PayPal, we don’t kick people out of hotels.

We categorically do not work with RU and despise everything related to prohibited substances and weapons!

Using the web panel - the use of profanity is prohibited! We will try to make your work comfortable and memorable only in the good sense of the word.

We will be happy to meet your expectations and give only pleasant emotions with our work and services provided. And we are happy!

------

Доброго здоровьица, дамы и господа, меня зовут Гарри. Рад представить вам сервис по прозвону – American boy.

Цель - предоставлять высококачественные услуги по прозвону
Миссия - постоянно совершенствоваться и развиваться
Почему мы:

1. Опыт сотрудников больше трех лет

2. Высокое качество прозвона

3. Оптимальная скорость выполнения задач

4. Полная анонимность

5. Проверенные сотрудники из реала

Работа в веб-панели - http://amboy.ru (После вашей регистрации администратор активирует ваш аккаунт для начала работы – активация происходит с пн по пт с 10-00 до 18-00 по мск, почти сразу)
Вы сможете заказать звонок, перевод текста, отправку смс. По вопросам касательно специфических заданий, тех. вопросов, сотрудничества и тд - к администратору - @harryZZZon , [email protected]

Что мы предлагаем:

1. Английский и японский языки, м. голос

2. Постоянный онлайн с 10-00 до 00-00 по мск. времени

3. Цена за любой звонок 5$ (на Мальдивы 5$ за каждые 1.5 минуты разговора)


Наши планы:

1. Появление в ближайшей перспективе ж голоса

2. Специалиста по китайскому языку

3. Круглосуточное оказание услуг сервисом

4. Увеличение штата

По вопросам касательно специфических заданий, тех. вопросов, сотрудничества и тд - к администратору - @harryZZZon, [email protected]

Ниже представлена стандартная форма заполнения заказа. Если ваше задание не включает какие-либо из переменных – просто не заполняйте поле и не пересылайте его оператору (будьте кратки и рациональны). Если ваше задание частично разнится с представленной формой – скооперируйте его так, чтобы это было понятно оператору, не забудьте важные переменные.

Форма:
1. Ф.И.О. Холдера:
2. email Холдера:
3. Данные Кредитной карты:
4. Биллинг (адрес холдера):
5. Шиппинг (адрес доставки):
6. Телефон Холдера (для подмены):
7. Телефон куда звонить:
8. SSN - DOB (если подобная информация есть):
9. Сайт куда вбивали или куда нужно сделать ордер:
10. Номер ордера:
11. Дата и время ордер (желательно):
12. Название товара и краткое описание:
13. Для EGIFT. Имя получателя, имейл получателя (recipient):
14. Сумма ордера:
15. Название банка, выпустившего карту:
16. Телефон службы поддержки банка:
17. Цель звонка, краткое описание ситуации:
Выбирайте то, что требуется и, то, что непосредственно связано с вашим заказом и отсылайте заказ оператору, используя интерфейс колл-центра.

Правила:
Внимание. Оплата берется по факту выполнения задания. Если оператор не дозвонился или шоп (а также любое другое предприятие или человек) не работал – оплата не взимается, только лишь публикуется отчет с соответствующим содержанием. Повторно задание будет прозвонено, если вы повторите заказ. Оплата будет взята в случае успешного дозвона и, вследствие чего, предоставления отчета клиенту. Оплата берется в любом случае, независимо от успеха поставленной цели, то есть за состоявшийся звонок (имеется в виду, если было наличие диалога и получение актуальной информации или причины, по которой данный звонок не может быть успешным для клиента). Поэтому очень важно предоставлять верные данные, проверять их на наличие ошибки, прежде чем передавать тз оператору. Сервис не несет ответственность за ошибки, совершенные вами, за некачественный мат, за отсутствие пометки к заданию (ж или м голос и т.д..) и за любые другие действия, не относящиеся к деятельности сервиса и отдельно взятого оператора. Звонки совершаются в порядке очереди добавления заданий в панель! Не звоним в пей-пал, не выгоняем людей с отелей.

Мы категорически не работаем по ру и призираем все, что связано с запрещенными веществами и оружием!

Используя веб-панель запрещается использование ненормативной лексики! Мы постараемся сделать вашу работу комфортной и запоминающейся только в хорошем смысле данного слова.

Будем рады оправдать ваши надежды и подарить только приятные эмоции своей работой и оказанными услугами. И мы счастливы!
 
Top